zondag 14 september 2014

Spotted on the web #1























Op het internet vind je bijna alles. En zoals een normaal persoon vind je mij vrij vaak online. Je springt van de ene website naar de andere en zo kom ik soms echt leuke dingen tegen. Ik wil er graag een paar met jullie delen.





Dit filmpje kon ik niet ongedeeld laten. Dit hondje ziet zijn baasje terug na 2 jaar. Het hondje is zo blij dat het hem op een gegeven moment zelfs een beetje te veel wordt. Zo lief!






The Hunt

Sommige van jullie zullen dit al hebben ontdekt. Maar ik wil dit graag vermelden voor degenen die dit nog niet kennen.

Zie je ook soms wel eens iemand op straat met een mooie trui, maar je vindt het raar om te vragen waar ze die vandaan heeft?
Met The Hunt kan je een afbeelding uploaden van het item dat je zoekt. Anderen mensen, zoals jij en ik, die actief zijn op the hunt helpen je zoeken. Al denk ik wel dat de site meer gebruikt wordt om iets te vinden dan iemand helpen met zoeken. Maar het is natuurlijk altijd een poging waard.
Je kan je afbeelding uploaden vanaf je PC maar ook via je smartphone met hun app.
Jammer genoeg is deze app enkel verkrijgbaar voor Apple gebruikers.




Ik zocht al een tijdje een nieuwe jogging. Niet om mee te sporten, maar gewoon een everyday comfy jogging. En hoe leuk zijn deze joggings van OnePiece? Ik hou van simpele designs, maar toch met een speciaal kantje. OnePiece is vooral bekend om hun jumpsuits, maar deze joggings zijn helemaal niet mis, wat vinden jullie?


Troye Sivan 

Troye is een bekende youtuber. Voor degenen die hem nog niet kennen,  is hij zeker een muisklik waard. Onlangs is hem een platencontract aangeboden  en zijn eerste single is zo catchy! Zeker eens luisteren!




Print gewone foto's uit in polaroid formaat

Foto Pinterest


Fujifilm brengt binnenkort de Instax smartphone printer uit. Het apparaatje print foto's van je smartphone af op een polaroid foto. Met je smartphone download je de app instax share. Met deze app verzend je de foto naar het apparaat. De printer print dan je polaroid uit. Er zijn ook verschillende kaders en filters te verkrijgen voor je foto. 


Het apparaat is nog niet te verkrijgen op de website van FujiFilm. Er zijn wel een aantal websites die het apparaat al aanbieden zoals KrëfelAmazon en BestBuy. Helaas is het apparaat niet echt goedkoop volgens deze websites.

Het apparaat ondersteunt Android en apple telefoons.


Zo, dat waren mijn vondsten. Kenden jullie hier al enkele dingen van?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!