dinsdag 11 november 2014

Herfst smoothie

Tijdens de koude herfst kan je wel wat extra vitamientjes gebruiken. Ik maakte een smoothie met framboosjes, blauwe druiven en peer.



Wat heb je nodig? 


10 frambozen



























Frambozen bevatten veel antioxidanten. Ideaal om je een beetje aan te sterken en je weerstand te verbeteren.

10 blauwe druiven





























1 peer



1 glas bio-appelsap


































Laten we beginnen!


Doe de frambozen en druiven in een blender. 




Schil de peer.





Doe de peer bij in de blender. Ik snij de stukjes nog in de helft. 




Giet het appelsap bij in de blender.





Blend het geheel een 3-tal minuutjes op maximale snelheid.


Klaar!




Je smoothie is klaar, gezondheid!


2 opmerkingen:

  1. Yummie! Ik ben gek op dit soort sapjes! Ik vind frambozen alleen niet echt heel herfstig, ook nogal prijzig momenteel, dus ik zou dan eerder voor bevroren rode vruchten gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm nooit aan gedacht om druiven in mijn smoothie te doen maar het lijkt me toch wel erg lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!