zondag 9 november 2014

Spotted on the web #2

Het is ondertussen al een tijdje geleden dat ik een Spotted On The Web schreef. Klik verder als je wil weten wat ik op het web vond de afgelopen dagen!


Ja, weer een grappige kattenvideo




Om één of andere reden vind ik dit filmpje ongelofelijk grappig, als ik het kijk kom ik niet meer bij!


Camerariem ModeMusthaves




Ik ontdekte deze leuke camerariem van Modemusthaves. Mijn originele en huidige riem van mijn camera was wit en begint al wat vies te worden. Ik zou het leuk vinden om hem te personaliseren met deze riem. Wat vinden jullie ervan?


Andie Case




Ik kwam onlangs voorbij dit nummer. De zangeres heet Andie Case (klik hier voor haar kanaal). Het is mooi gezongen en het blijft enorm hangen in je hoofd. Dat het gezongen is in de auto, geeft het filmpje nog iets extra.



Michael Nichols fotografie




























Ik deelde deze fotogallerij al op mijn facebook pagina. Maar ik wil het hier ook graag vermelden. Op de site van Knack.be kwam ik deze fotogalerij tegen. De foto's in de galerij werden genomineerd voor een wildlife fotografie wedstrijd. De foto hierboven vond ik persoonlijk de mooiste, en blijkbaar heeft deze man ook de wedstrijd gewonnen. Zeker eens checken!


Image van Adil El Arbi en Bilal Fallah




Als laatste wil ik twee jonge regisseurs wat in de schijnwerpers zetten. Adil El Arbi en Bilal Fallah (Belg) zijn de makers van de nieuwe film Image, en ik wil deze film echt gaan zien! Het lijkt mij erg interessant om te zien hoe het leven in de probleemwijken van Brussel er echt aan toe gaat. En de teaser lijkt me al veelbelovend.

Verhaal:

EVA is een jonge, ambiteuze journaliste. Ze werkt voor de grootste zender van het land. Wanneer ze de opdracht krijgt een reportage te maken over de probleemwijken van Brussel, leert ze een zware jongen van Marokkaanse afkomst kennen, LAHBIB. Hij gidst haar door die wijken en geleidelijk aan wordt ze gefascineerd door zijn leefwereld en door hemzelf. Eva wil van deze kleine reportage een ware documentaire van het kaliber van de BBC maken.

Dit is niet naar de smaak van iedereen. Vooral niet van Herman Verbeeck, de sterpresentator van het nieuwsprogramma waarvoor Eva werkt


Wat denk jij van de film?

Wat vind jij het leukste gespotte item?

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!