dinsdag 16 december 2014

Aankopen Queenc + kortingscode!

Het is bijna Kerst en ik wil jullie allemaal een klein cadeautje geven. Jullie kunnen vanaf nu shoppen met 10% korting op Queenc.nl. Om jullie een beetje een idee te geven, kocht ik alvast twee items uit de webshop.



Pieces










































































Ik kocht dit T-shirt van Pieces. Je had heb ook in het wit en bordeaux, maar ik vond deze het leukst. Met dit T-shirt kan je een heel sjieke outfit mee maken, een stoere, of gewoon casual.

De levertijd was trouwens zeer snel (vooral omdat het nu druk is in de Kerstperiode). Binnen twee dagen stond de postbode al aan mijn deur.



Parfois





















































Ik ben echt dol op deze horloge van Parfois! Hij oogt duur (wat hij helemaal niet is) en chique.

Het was wel even schrikken toen ik hem zag omdat hij veel te groot was. Gelukkig vond ik na een paar minuten hoe ik hem kleiner kon maken. Op de tweede foto hierboven zie je dat er een klein pijltje staat op het klepje. Als je dat naar boven doet, kan je 'm verstellen. 

Kortingscode


Je krijgt 10 procent korting in de webshop met de code 'alifelounge10'. De code is geldig t.e.m. 1 Februari. 




Q: Wat vind jij van mijn aankopen?

6 opmerkingen:

  1. Heei Silke leuke aankopen..Me mist alleen de prijs soms :D kusjees :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het er even bijgezet voor je. De prijzen vond je wel onder de linkjes in het artikel :)

      Verwijderen
  2. Leuke aankoopjes, vooral het horloge vind ik mooi! Hij oogt inderdaad heel chique. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk, vooral het horloge! Het shirtje lijkt me ook leuk voor tijdens het sporten :-)

    Liefsx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi horloge, ziet er zeker chique uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat horloge vind ik erg tof!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!