zondag 28 december 2014

Accessoires maken de outfit | mijn aankopen


Wij vrouwen kunnen niet zonder accessoires. Ze maken een simpele outfit net dat tikkeltje spannender. Ik kocht onlangs wat leuke items, en wil ze graag aan jullie tonen.



The Statement Necklace 



Marta Necklace Pieces

Marta Necklace Pieces



























Een simpele blouse, is plots niet simpel meer met een statement ketting (een grote opvallende ketting dus). Toen ik deze van Pieces zag hangen kon ik er niet omheen. Ik vind hem echt prachtig, en ik denk dat hij een deel wordt van mijn nieuwjaarsoutfit. Wat vinden jullie? 

De ketting kan je hier vinden voor €26,90


The Black Pump


Tamaris Black Pump
Tamaris Black Pump



























Toen ik laatst met wat vriendinnen aan zee was, paste ik deze beauty's. Ik paste wel de beige variant want de zwarte stonden er niet. Ik vond ze prachtig maar vond de beige kleur niet zo mooi bij mij (ik heb al zo'n bleke huidskleur). Later zag ik deze in het zwart en jep, die waren wel heel snel in mijn bezit haha. 







Hugo Boss | Jour Pour Femme



Boss Jour Pour Femme

Boss Jour Pour Femme



























Een parfum is een soort handelsmerk voor ons vrouwen. We gaan niet de deur uit zonder goed te ruiken. En deze ruikt echt fantastisch. Het is een zachte geur, maar niet zo zacht dat je er niets van ruikt. Maar ook weer niet te straf (Wat is een geur uitleggen moeilijk!) Hoe dan ook, als je deze tegenkomt, zeker eens ruiken!

4 opmerkingen:

  1. Die ketting vind ik geweldig! Ik draag zelf trouwens ook een parfume van Hugo Boss, maar deze ken ik nog niet! Ik ga hem zeker een keertje ruiken! x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben niet zo fan van parfume. Ik hou niet van geuren vrees ik! :) Al de rest ben ik akkoord mee! :) Gelukkig nieuwjaar Silke!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Tamaris maakt hele goede schoenen! De ketting is mooi, meestal vind ik zulke kettingen niet zo geweldig, maar deze ziet er echt leuk uit :)

    X, Marky
    www.mypinkboudoir.eu

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!