vrijdag 5 december 2014

De 50 leukste en gekste mutsen

Barts - Asos
Het begint al aardig koud te worden. Ik vind het dan heerlijk om een lekker warme muts op te zetten. Ik zet voor jou de leukste en gekste mutsen even op een rijtje.


De 30 leukste


Hype - The North Face - River Island



Sally & Circle - Sally & Circle - SAMSØE SAMSØE via Nelly.com




River Island - Whistles - Pieces



Asos - Asos- Pieces



Adidas - Billabong - Topshop



Anna Field -  Billabong - Bickley + Mitchell




Barts - Rip Curl




Even & Odd - Even & Odd - Esprit



Ralph Lauren - Neff - Vans



Billabong - Carharrt- Billabong





Even & Odd - Sally & Circle - Hilfiger Denim




De 15 gekste


Asos - Eisbär - Asos



Eisbär- People Tree - Codello



Asos - Asos - Pieces



Asos - Asos - People Tree



Asos - Asos- People Tree



Even & Odd - Barts - Even & Odd




Q: welke muts vind jij de leukste?




1 opmerking:

  1. O wat zitter er een leuke tussen. Ik vind die van Ripcurl erg mooi, maar eigenlijk zou ik ze allemaal wel willen hebben. Maar ik heb totaal geen mutsenhoofd, zo stom!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!