dinsdag 23 december 2014

Kerstooglook

























Het is bijna Kerst! Op vraag van een lezeres maak ik voor jullie een leuke kerstige ooglook! Ik wens jullie allemaal alvast al een vrolijk kerstfeest!


Laten we beginnen!



























Net onder mijn wenkbrauw breng ik een lichte higlighter aan. 


Op het bewegende ooglid breng ik een huidkleurige oogschaduw aan. Als je wil kan je ook een lichtroze gebruiken.

































In deze ooglook gebruik ik een donker groene oogschaduw. Ik begin aan het uiteinde van mijn bewegend ooglid en veeg wat naar binnen.

Ga met je penseel naar boven tot onder je higlighter op je arcadeboog. Zo verkrijg je een soort puntje. 

































Een lijntje hoeft niet altijd met een oogpotlood te zijn. Ik vind het ook eens leuk om met oogschaduw een lijntje te maken (het is stiekem ook gewoon veel gemakkelijker). Hier gebruik ik een glitterende gel oogschaduw. 






























Met diezelfde donkergroene oogschaduw maak ik een lijntje onder mijn waterlijn. 



























Nog een likje mascara...et voilà!



Eindresultaat

















































Gebruikte producten: 
Groene oogschaduw: Catrice 600 Blackwood Forest
Mascara: Maybelline The Falsies Volum' Express
Highlighter: Essence 58 Cappuccino, please!
Huidkleurige oogschaduw: Catrice 100 F'rosen Yoghurt
Gel oogschaduw gebruitk als eyeliner: Hema Metallic Eyemousse 01 Grey


Q: wat vind jij van deze look? 

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!