dinsdag 2 december 2014

Spotted on the web #3























Vandaag heb ik veel video's voor jullie! Kennen jullie trouwens het verhaal achter dit schattig hondje? 



Disney's Cinderella




In maart 2015 komt assepoester uit met echte acteurs! Eerst zei het me niet zo veel, tot ik de trailer keek, nu wil ik hem echt gaan kijken!



Geheugentest
















De dag van de wetenschap is wel voorbij. Maar je kan nog altijd je geheugen testen! Je kan verschillende testjes doen. Zo krijg je bijvoorbeeld een reeks afbeeldingen te zien na elkaar, later moet je aanduiden welke afbeeldingen je net had gezien. Hoewel ik veel vergeet kwam ik vrijwel altijd boven het gemiddelde uit. Wat scoor jij? 



Milow | Echoes in the Dark




Onlangs kwam ik voorbij dit liedje. Het is geen nieuw, maar als ik me niet vergis is het toch nooit op de radio geweest. Ik vind het een kerstig nummer. Het is zo een liedje dat je luistert in de bus of auto terwijl je alle kerstlichtjes voorbij ziet razen.


The Brunette Spaghetti


Nieuwe Youtuber alert!
Buiten het feit dat ik deze nieuwe Belgische Youtuber (Frederik Beelen) persoonlijk goed ken, wil ik hem aan jullie tonen omdat hij het gewoon super goed doet. Frederik is nog maar net begonnen met video's maken, maar ik vind ze nu al geniaal. Hij maakt video's over spontane dingen, en ik beloof je dat je zult lachen. Perfect om na een zware dag je verstand even op nul te zetten.


Marnie The Dog




Velen van jullie zullen deze hond al wel eens gezien hebben. Zo super grappig is deze video! Blijkbaar was Marnie een straathondje en stonk ze vroeger heel erg door enkele rotte tandjes. Haar nieuwe baasje liet de slechte tandjes verwijderen, weg slechte geur! Het hoofdje van Marnie hangt wat scheef omdat ze blijkbaar een ziekte (met een moeilijke naam) heeft overwonnen.
Oh trouwens, zijn tong hangt uit zijn mond omdat die simpelweg te lang is!

Wil je meer weten over Marnie? Klik hier om naar haar pagina te gaan.





























Je kan zelfs een Marnie te dog T-shirt kopen! (klik hier)


Online Shop H&M 2015

Eindelijk! Een online shop voor H&M. Toen ik de eerste keer de site van H&M bezocht kon ik bijna niet geloven dat zo een grote keten geen online shop had. Ze zijn er wel laat mee vind ik, maar beter laat dan nooit!

Je kan je (hier) aanmelden voor hun nieuwsbrief. Zo weet je meteen wanneer de shop opent.

Q: Wat vond jij het leukste item?



2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!