dinsdag 20 januari 2015

Trend: White Sneakers


























De witte sneaker zie ik tegenwoordig overal. En dan ook echt op duizend verschillende manieren gecombineerd. Toen mijn oude stoffen witte sneakers stuk waren, besloot ik een nieuw paar aan te schaffen. En dit is 'm geworden!





























Ik weet niet waar Stradivarius hun eerste winkel opende maar je vindt het niet hier in België (ik bestelde de schoenen online). Ik heb de keten leren kennen op vakantie in Griekenland. Ze hebben echt leuke spullen! (klik hier voor hun website). Hun logo vind je in de schoenzool en op de tong van de schoen.





























De schoenen hebben veel detail aan de randen met een brons-zilveren afwerking.



 De achterkant heeft een bruin lapje. Die brons-zilveren kleur zie je hier weer terug komen net als bij de uiteinden van de veters.


Helaas blijft het maar regenen en kan ik ze nog niet dragen, maar ik ben er héél blij mee!





Wat inspiratie



























Q: Wat vind jij van de witte sneakers?

2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een hele mooie inspiratie! Zelf vind ik het hele mooie schoenen, allen denk ik dat ik ze niet kan combineren. En wanneer ik het probeer, ziet het er echt niet uit, haha jammer! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je witte sneakers zijn heel mooi. Ik hou van deze schoenen, maar draag ze ook vooral in de lente en zomer als het mooi weer is. Anders worden ze snel vuil!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!